2013. február 11., hétfő

Felújítás első hét

Na leszedtük a tapétát.
Hogy valami hasznos tanácsot is írjak itt: Tapétát leszedni úgy a legkönnyebb, hogy fogsz egy vödör vizet, egy kefét, és elkezded velük benedvesíteni a falat. Mikor már nagyjából átázott, de nem túlságosan (ha túláztatod, akkor csak darabokban fog lejönni), megfogod a csíkot alulról, és elkezded óvatosan, hogy nehogy elszakadjon felfelé húzni. Ha nem volt túl nedves, vagy túl száraz, akkor simán lejön egyben az egész csík. Mintha matrica albumból szednél ki matricát. (vagyis öööö én ezt nem tudhatom, én kiskoromban is annyira férfias férfi voltam, ha matricaalbumhoz értem megégett a kezem )
Na de itt vannak a fotók a munkákról, és a pre-festés képek:



Zene munka közben.




Gondoltam, mivel már úgyis ki kellett retusálnom az arcom, kissé le is fogysztom magam (nem mintha kövér lennék, de a pulcsi nem volt elég feszülős, hogy izmosságom kihangsúlyozza :) )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése