2013. március 6., szerda

A fényképek a lakásfelújításról V-nél vannak, ő pedig túl lusta feltölteni őket, szóval erről egyelőre nem lesz írva. Egyébként kész a lakás már be is költöztünk. 
Én az ottani életről fogok írni.
Az első pár nap kész katasztrófa volt, mindenhol dobozok, semmit nem találtunk, nem volt rend, de legalább a tv működött. Csütörtökön lebetegedtem, egész éjszaka fájt a fejem, folyt az orrom, de nem tudtam mit tenni, mert csak nyugtató volt otthon (annak meg nem sok haszna van, ha az embernek a feje fáj, bár legalább nem ideges miatta). Szerencsére másnap péntek, így sikerült gyógyszertárba jutni (egyébként nem értem miért nincs hétvégén sehol nyitva gyógyszertár). Szombaton elmentünk Auchan-be bevásárolni, V naivan azt feltételezte, hogy 5000-ből megúszhatjuk. 25 000 ft lett a végösszeg, de legalább mindent megvettünk (felmosó, seprű, ételek). Még aznap elkészült az első meleg étel a közös lakásban, íme egy kép róla: 

Terveimmel ellentétben nem V főzte, hanem én (ő ma szeretné elkészíteni élete elsőjét), ráadásul az első sütit sem én készítettem, hanem ő (banános muffin), szóval ennyit a tervezésről.
Egyébként mézes mustáros csirkemell, kukoricával volt (recept nélkül, csirkemellet csinálni érzésből kell ^^ ).
Másnap rakott krumplit csináltam (ma is abból ettem még), arról már nem csináltam fotót, nem vagyok az a kajafotózó emberke.
Egészen jó érzés az, hogy én döntöm el mit fogok enni ebédre, én döntöm el mikor takarítok (vagy V dönti el mikor takarítok, de ez más kérdés :P ), és én rendezem be a lakást. Egyébként V szerint nagyon zsidó lettem mióta én fizetem a villanyszámlát, folyamatosan lekapcsoltatom vele a gépet ha nem használja :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése