2013. március 7., csütörtök

Kezdő Konyhatündér - Sütőben sült túrós tészta

Mint azt már említettem, eddig nem nagyon volt szükségem arra, hogy a konyhatudományomat továbbfejlesszem a rántotta-melegszendvics-zacskósleves szintről. De most beugrottam a mélyvízbe, ugyanis egyből egy kifejlett hímet kell ellátnom kemény szellemi munkához elegendő tápértékkel rendelkező eledellel, ami mellesleg finom, nem néz ki rosszul és mindemelett nem lépi át azt az idő-, energia- és költséghatárt, amit megszabtunk.

Szóval íme egyik első alkotásom. Hát nem volt nagy kihívás, de először csak ennyit mertem bevállalni.

Kellett 2 méretes adaghoz + némi beleevéshez:
- 250 g durumtészta
- 250 g túró
- egy gigászi pohár tejföl (450 ml)
- némi olaj
- só

1. Al dentére főzöm a tésztát (a durumtésztának ehhez kb. 5 perc kell)
2. ...ezalatt a túrót és a tejfölt összekutyulom, sózom.
3. Amint leállítottam a főzőlapot, a sütőt 200°Cra melegítem.
4. A tésztát leszűröm, kiolajozott jénaiba öntöm, rá a túrós trutyi.
5. Az egészet összekeverem, hogy egyenletes legyen, és behajítom a sütőbe egy 20 percre. 

Ennyi lett volna. Ennyit a legkezdőbb kezdő is meg tud csinálni, és nagyon finom, a tesztalany legalábbis nem panaszkodott:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése