2013. január 16., szerda

Szerszámok

Készülvén a költözésre az első dolgom volt venni egy könyvet a ház körüli munkákról, hogy V igazi férfinak nézzen, és végre ne az apját kérje meg arra, hogy dugja be a DVD lejátszót. Meg azért elég szánalmas lenne ha minden kis csip-csup dologért őt hívnánk. Szóval mikor egyszer az Alexandrában voltunk körülnéztem ilyen könyvek ügyében, és találtam egy szimpatikusat (meglepően kevés könyv van ilyen témában ott, bár elektronikáról még kevesebb, konkrétan 0, hacsak egy 10.-es Fizika könyvet nem számolunk bele).
A legolcsóbb (és legérthetőbb) az alábbi képen található volt 2900 Ft-ért, és legyűrve a bennem motoszkáló büszke Férfit ( Ez a könyv eredetileg nőknek készült!? ), megvásároltam.


Túllépve a nem csak nőknek feliraton elkezdtem olvasgatni, és fejben elképzeltem mit is fogok tenni majd a lakással (lecserélni a villanykapcsolót, újrafesteni a kötelezően benne maradó bútorokat, az egész lakást, polcokat felfúrni stb.), és nekikezdtem a bevásárlásnak szerszámok terén, abban ugyanis hiányunk van (konkrétan nem volt egy sem)
A legelső dolog a szerszámos láda volt, amit az OBI-ban vettünk, mellé egy sniccer, a Tesco-ban egy csavarhúzókészlet, cserélhető fejű csavarhúzó. Ezekhez kaptam V apjától néhány egyéb eszközt (kalapácsot, meg a kissé rozsdás szerszámokat). Ez történt November környékén, azóta felmerült az igény egy vízmértékre (Tesco vagy OBI, nem emlékszem pontosan), és mérőszalagra (biztosan Tesco). 
Elkezdtem az elektronika hobbit, az ahhoz való kezdőszetben volt a forrasztópáka, a műszerész csavarhúzókészlet, az oldalcsípő, később még egy ónszippantó is (ezek csak azért vannak rajta a képen, mert benne vannak a már megtelt szerszámosládában, ezeken kívül van még pár fakkos doboz ellenállásoknak, tranzisztoroknak és egyéb alkatrészeknek, de azokat nem fotóztam)
Végül nemrég egy Tesco-s akció keretében sikerült venni egy Black & Decker ütvefúrót 9000-ért, aminek nagyon örültem, mert kelleni kellett és így lement egy hétköznapi ütvefúró árára, így nem kellett összezördülni a márkabuzi (V nevez így mert szerintem csak márkás eszközben lehet megbízni hosszú távon, nem hiszek a vettem egy noname műszaki eszközt, és fél év után még nem ment tönkre sikersztorikban), és a zsidó énemnek (mindig megszakad a szívem ha valamire sokat kell költeni, hetek óta csak Tesco virslin élek)


Utoljára pedig a mai napon vettem a legolcsóbb fúrófejkészletet az OBI-ból (2000Ft volt), voltak benne még tiplik is a hátuljában (zsidó én győzelme), és egy fogót a Tesco-ban felfelé kerekítve 400-ért.


Szóval egyelőre itt tart a szerszámbeli készülődés a költözésre (ami várhatóan március közepén kezdődik meg, akkorra lesznek kirámolva a régi bútorok, és lehet elkezdeni ,a parkettázást, és festést).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése